trött

idag är det onsdag.. men har haft torsdag i huvude hela dagen.. kanske för att jag så hemskt gärna vill att det ska bli fredag nångång :)

imorn fyller 17 äntligen 18 år, hehehe på tiden! jag sof och linnet har förberett en liten överraskning.. men kan inte avslöja mer för jag vet att lillungen sitteroch läser min blogg och antagligen söker efter ledtrådar.. men imorn! dåni ska jag allt visa.. hahahahhahah ser så framemot elons min. (tumme upp!!!)


ne.. nu ska jag sova.. har inte gjort speciellt mycket nytta idag, tänkte plugga men känner verkligen inte att jag orkar.. spar det tills imorn istället, för nu väntar sängen. underbart att vi har sovmorgon till tio imorn!! och även sovmorgon till tio på fredag.. skön avslutning på veckan!


gnaaaaaaaaaaaaaatt

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback