trött

är skit dålig på att uppdatera men vi har så satans mycket i skolan + att jag är galet förkyld och känner mig ap hängig.
Idag har jag iallafall varit duktig och städat hela rummet och sorterat smink och smyckes lådorna. känns skönt att det är färdigt.

något annat som känns skönt är att det är fredag imorn, två hela dagar utan att behöva kliva upp tidigt, underbart. sedan är jag ensam hemma också, skönt att kunna göra som jag vill och spela hur hög musik jag har lust med och lämna tallriken kvar på bordet i tre dagar om jag nu känner för det! haha.

imorn kommer flygplatskillen, mycket intressant ska det bli.. har inte bestämt om jag ska vara snälla eller elaka angelica. det skulle faktiskt vara jäkligt roligt att skita i att hämta upp honom på tågstationen och sen stänga av mobilen så han inte kan nå mig.. hahahh. men det kanske skulle vara lite väl elakt.
ne får se vad som händer.. handlar ju bara om en dag trotts allt så jag bör överleva!

ne.. nu ska jag plugga lite filosofi och sen sova i min myyyyyyyyys säng

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback