uch

är så galet less på att plugga, speciellt när mina ögonlock håller på att ramla ihop precis hela tiden!.. vill så hemskt gärna gå och sova nu.. men har tvingat mig själv att hålla ut till klockan tio. Fattar inte varför lärarna är så störda och jämt ska lägga alla prov precis på samma vecka, dvs veckan före ett lov.. bara de här veckan har jag;

psykologiprov - onsdag
filosofi frågor på en film jag inte ens har sätt..- onsdag
filosofi frågor.. vet inte vilka- onsdag
svenska reodvisning- torsdag
textkommunikation prov- fredag

veckan efter lovet;

prov individuellt val- måndag
religon redovisning- onsdag/torsdag

+ att jag har ett jätte stort kemiprov från förra året som jag måste göra prövning på snart + att jag innan jul måste göra klart ett svenska pm som skulle vart inne förra terminen.. kul jag ser ut att ha framför mig...

får börja stanna hemma på helgerna och plugga istället för att gå ut.. mmhh låter lockande.. :S


back to work

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback