åååh

tror jag ska byta nummer, är så satans less på att människan ringer hela tiden!!!!!!!!!!varför fattar han inte alla jäkla pikar hela tiden??? han skickar typ 4 sms om dan, varav jag svarar på noll, han ringer två gånger om dan, jag svarar noll.

så har det hållt på i två veckors tid, FATTA PIKEN NÅN JÄVLA GÅNG APHUVVE!!!!!!!!!11

råkade svara idag när han ringde, bara ren reflex, tror ni jag blev av med honom.. NÄE. jag svarar knappt på vad han säger, låssas gäspa helatiden och säger att jag håller på att somna, säger att jag behöver plugga, fattar han piken? NEE. och hans jobbiga jävla röst och äckliga saker han säger (då menar jag inte äckligt som i typ ooh jag vill ligga) utan mer,

"mm va mysigt det skulle vara att krypa ner under en gosig filt med en het kopp choklad och lyssna på regnet som smattrar utanför fönstret" VEM SÄGER SÅ?
det är det mest avtända, äckliga, störda, bögiga man kan säga!
fyyyyyyyyyy

kan man blocka någons nummer från att ringa?  hoooooooooooooppas!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback