dålig

vet att det blir dålig uppdatering på helgerna..
men det har inte hänt allt för mycket, i fredags var jag bara hemma och tjockade mig som jag sa att jag skulle göra,
lördagen följde jag först med upp till ullånger för att hjälpa johan att få hem sin bil, sen var jag hemma.. dock fick ida med mig ut så vi var först hos becca sen mrright.. gick bra, var bra kväll.. blev lite deppig när man såg alla hennes saker överrallt där hemma.. men som sagt,försöker ju komma över honom så allting som påminner migom att han inte är min kanske är bra..

sedan tog vi iaf en taxi ner till gennys, där var det helt okej.. dock var jag galet danssugen men mina tjejer svek så det blev inte allt för mycket dansning! :( jag och madde shottade tequila och det smakade lika äckligt som sist!

nu tänkte jag försöka plugga lite filosofi och internationella relationer.. får se hur det går! :)



11 dagar kvar..

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback