dumt..

Min parfym håller på att ta slut så jag har letat ett tag efter någon ny. när jag och lindis åkte till turkiet stog jag länge i taxfreen och luktade på en massa olika. hittade dock en som jag fastnade lite mer för än alla andra, nämligen märket clean, och det var inte bara en av alla deras parfymer jag gillade,  utan i princip alla!

det fanns tex lukter som "nytvättat" och "rena lakan" , låter mys. enda nackdelen är att det var en "vardagsparfym" dvs nått jag skulle använda i skolan och komplitera med en annan parfym som är lite "tyngre" på helgerna, typ hugo boss eller nått..
men parfymjäkeln gick på nästan 800 kr!! hur dyrt som helst! :(




får tjata lite på mammas man att han ska handla en åt mig nästa gång han kommer hem från singapore, har jag tur så.. =)
fick iaf 3 par nya salming trosor idag av honom för att han hade glömt att handla något åt mig på flygplatsen, mycket bra :)



Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback