färdig!

Äntligen är klar klar med samhällsuppgiften, trodde aldrig jag skulle härda ut men nu äntligen! :)
blev faktiskt riktigt nöjd också, låter nästan lite halv proffsigt det jag har skrivit! ;)

nu ska jag fika lite mackor och sedan blir det nog ev sängen.. dock tvivlar jag på att jag kommer kunna somna eftersom jag var så puckad och gick och la mig när jag kom hem från skolan och sov i tre timmar.. hmpf.. men det kändes som att det var värt det just för tillfället! :p

Har även efter mycket klurande tillsammans med mamma kommit fram till vad jag ska göra för projektarbete, och jag tror det kan bli riktigt roligt faktiskt! måste bara fiska någon som jag kan göra det tillsammans med för jag klarar det inte själv! :)

jaa.. det är lika tråkigt som det ser ut att vara! :p

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback