fredag på skolan

nu sitter jag på skolan och ska alldeles snart ha textkomunication (eheh dyselexi) dagens uppgift är att beskriva en färg.. happ. tror jag ska ta gräddelin bara för att det låter så gott och jag tänker på den där barn sagan med tant grön, brun och gräddelin. frågan är hur sjutton jag ska beskriva färgen.. hm. :)

Efter skolan ska jag verkligen bara ta det lugnt, mamma ska laga go maten och sen obligatoriska efterrätten som alltid kommer på helgen<3, sedan ska jag vara ap duktig och inte gå ut ikväll, tror faktiskt inte ens att jag ska gå ut imorn heller.. dutti iknow!

så kvällen ska spenderas med chips och dipp, toblerone, mjökchoklad, trocadero och smågodis. mumma! :)


-och jag fick svar, äntligen! :)
- och jag vill hemskt gärna ta en tripp till svall i helgen
- och jag vill hemskt gärna stöta på dig där
-
:)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback