give me a smile

sitter och suktar på resor till thailand, vill så hemskt gärna åka över nyår! men det är så satans dyrt.. iof lever man jäkligt billigt där men en flygbiljett för 12.000 känns lite väl.. då åker jag hellre till newyork för 4000 och shoppar för 6000.. =)

idag har jag klippt mig, dock bara topparna så det syns nästan ingen skillnad.. handlade även ett par nya tights som såg ut som jeans, bra att fylla på förådet nu när man snart är inne i en period då man bara går i strumpbyxor och leggings hela tiden!

ikväll ska jag försöka plugga lite.. har religonsredovinisng imorn så det ska jag läsa igenom, sen samhällskunskapen och svenskan :(

men snart är det fredag, då blir det party i svall! :)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback