hemma

idag var jag hemma, har haft så satans ont i magen och ryggen inatt så blev nästan ingen sömn alls= döden.
även att det inte gick att sjukanmäla sig så jag nu har en massa frånvaro, måste ta ett snack med den där skolsköterskan imorn så hon får firra telefonen! jag planerar att vara sjuk mycket i framtiden och vill då inte behöva ringa 10 ggr för att se ifall det funkar, jag vill göra ett snabbt samtal och sen somna om i min sköna säng igen!


efter min lunch bestående av groteskt goda varmamackor och ett misslyckande till att kolla på satc (fattade inte vart filmkanalen var) så stapplade jag ner en sväng på stan. där fyndade jag en hel del på åhlens så var mycket nöjd när jag gick därifrån! mehehe.

nu ska jag försöka ta tag i lite läxor som behöver göras. fastnar dock på diverse spelsidor hela jäkla tiden så pluggandet kommer lite i andra hand, mene jag ska bara klara en level till.. sen plugga

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback