hm

undra varför det är så att man alltid dras till dem man inte ska dras till..?
som mrright, han är så felfelfelfel, ( i den benämningen att han är upptagen, ointresserad och omöjlig). men endå ska jag älta, är det pga av att han är så fel som jag dras till honom? om jag fick honom, skulle jag inte vara lika intresserad då? är det "jakten" som är det roliga.. det känns nästan som så.

dom "bra" killarna som verkligen är intresserade, som fjäskar och säger gulliga saker och visar att dom verkligen tycker om mig, dom känns tråkiga och ointressanta. näst intill mesiga. .. tror det är så att jag gillar inte när man är för lätt fångad, då känns det inte lika roligt, bättre om man verkligen har slitit för att få det man vill ha och sen till slut får man det äntligen!

känns som att jag efter förra helgens prat med mrright har börjat smååttsmåttsmått försöka på riktigt att komma över honom. försöker att inte tänka så hemskt mycket på honom och sitter inte och kollar hans flickväns bdb 24/7 i väntan på att hon ska lägga in ett krossat hjärta etc (jaaa jag vet att jag är patetisk). men varför ska jag alltid börja bli intresserad av nån som är ouppnåbar?. missförstå mig inte nu och tro att jag har träffat någon ny och glömt r, för det kommer dröja LÄNGE innan jag kommer kunna skriva något sånt och fortfarande tala sanning.

men ni vet.. när man träffar någon så känner man (iaf jag) rätt snabbt vad man skulle kunna utveckla för typ att relation till denne, och jag har träffat (hm.. nu måste jag komma på ett bra smeknamn lite fort..) ... solarn, (haha) fyra gånger. och alla gånger har jag blivit mer och mer intresserad av honom. han är sjukt snygg, ap trevlig och dessutom är han galet rolig. men, han är dessutom en riktig player och det määärks (ta inte illa upp om du skulle råka läsa:) ) och han är så onåbar som det bara går att bli. endå har jag lite svårt att sluta tänka på honom.. hm.

Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback