idag

är så galet trött just nu så jag vill bara lägga mig ner och sova i sängen, men gör jag det så kommer jag vakna vid tolv och vara jätte pigg.. så det är ingen bra ideé. får försöka stå ut till halv tio iaf.

Idag hade vi samhällsredovisning och den gick jätte bra tycker jag, iaf var det ingenting jätte seriöst eller stort men endå.. :) efter skolan var jag och camilla jätte duktiga och skrev cv som vi åkte och lämnade på lite ställen.. hoppas verkligen att nån nappar för jag behöver ett extra jobb! =)

näe.. undra om man ska ta och städa upp lite på rummet.. känns jäkligt jobbgt, =/


kaaan du vara så söt att svara!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback