"jag skulle vilja vara en fluga, då får jag äta bajs"

Tjena tjena, mittbena, mrwrong här. Jag har fått förmånen att blogga i lill-blondinbellas väldigt roooooliga blogg, och jag tackar ju självklart inte nej. Jag och Angelica är somsagt classsssmates och det är jävligt roligt vettu seru, fy satan var roligt det är garvar hela tiden, ne nu ljög jag. Angelica är ju en väldigt dålig bilförare som vi alla vet så ni som åker utan säkerhetsbälte, ta på det för gudsskull, annars kanske ni inte får läsa denna bloggen igen och det vore ju för väldans tragiskt tråkigt fruktansvärt sorgligt hemskt. Ne nu har jag många andra bloggar att blogga i så nu ska jag blogga i nån annans blogg, som han/hon brukar blogga i.

På återeseénde,
mrwrong

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback