jag vet

jaja.. jag vet, är totalt värdelös på att uppdatera! men jag har haft så mycket annat för mig.. eller inte alls

ikväll har jag iallafall släppt ut min manliga sida då jag bytt däck på christers ena bil, jajamen ni hörde rätt! och det är faktiskt inte speciellt svårt så blev klar vid halv nio, sen fick jag sitta och hjälpa honom med att fixa kopplingen på andra bilen, vilket inte var riktigt lika lätt så jag överlät det till honom och for hem istället!

idag var första "riktiga" skoldagen eftersom det  bara var lekar i fredags. kändes tungt att kliva upp imorse och inget jag ser framemot att göra i ett år till. menmen. vi har nollning på ettorna imorn, så det blir en massa bus och ev lite festande också.. dock vet jag inte hur jag ska göra, funderar på att ta en vit månad. japp ni hörde rätt igen, JAG, VIT MÅNAD var med i samma mening.

anledningen är att jag känner att 3 dagars festande hela sommarn plus 7 dagars gålös festande i turkiet har tagit rätt hårt, passade även på att gå ut två dagar i helgen och snubblade hem med någon i lördags. dock blev det enbart sovning och skvaller prat, men mamma blev dock endå inte glad över att jag inte kom hem by my one. men vad gör man när halva stan blivit våldtagen runt mitt område och min snälla  party (och bad) anförvant ställer upp, inte sjutton tackar man nej.

dock upplyste jag honom först att inget skulle hända pga av min mrright, och ne.. jag har fortfarande inte släppt honom tyvärr.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback