lat

jag orkar verkligen inte skriva nånting
och jag orkar inte plugga nånting heller -även fast vi har redovisning imorn och jag inte är klar än.. hmpf

det enda jag vill göra är att sova!!! är så trött så jag vill bara släcka lampan och sova framtills dess att jag vaknar av mig själv. men icke.  måste sätta mig med den där förbannade internationella relationer grejen och seen får jag sova.

bara det att jag skjuter upp det hela tiden för det är så jobbigt. BTW SÅ VAR HÅKAN BÄST OCH GÖTEBORG VAR GALET ROLIGT MED MINA TVÅ HÄRLIGA VÄNNER!

så nu vet ni det. mer ingående om exempelvis knarkkorvar, 26åriga skäggkillar och sof ligger varje dag, 1 till frukost, 1 till lunch.. kanske jag berättar om i ett annat inlägg. späääännande right!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback