måndag

blev ingen skola för mig idag, var alldeles för trött när väckarn ringde.. dessutom fick jag ett "upppiggande" sms av peter vid 07.00 där han skrev att han precis hade kommit fram till barcelona och skulle ta sig en partyrunda.. dåligt avis jag blev!

Isället för skola var jag en tripp på stan och handlade en massa onödigheter och sedan var jag dessutom lite duktig då jag satte mig på biblioteket för att plugga textkommunication och internationella relationer. sedan trippade jag upp till hr och hade matlagning med elon70 och soffan, blev väldigt mumsigt!


på fredag blir det göööööööötet, dåligt mycket jag längtar =)=)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback