rubrik

uch vad det känns somatt det är mycket just nu.. mycket plugg och det blir bara mer och mer hela tiden!
ska på något sätt få ihop 14 frågor på filosofin idag.. jag har skrivit en. bra!

jag och sanna var iaf och pratade med våra ev "sammarbetspartners" gällande projektarbetet, dom tyckte det var bra att vi var så pass tidiga och såg mycket positivt på vad vi planerar, brabra:)

nu ska jag hälla i mig mitt te och hoppas på att jag blir liiite varmare ikroppen.. sen tanka ipoden med en massa härlig musik och försöka plugga lite (mycket). sedan hoppas jag att jag orkar mig i väg och tränar ikväll, måste verkligen komma igång för annars kommer jag snart se ut som en flodhäst!


Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback