seeena killar

ieftermiddag har jag varit rätt duktig endå, börjat med samhällskunskapen, som dock går skit, och eh.. ja sen har jag väl iof inte gjort mycket mer.

var inne och kollade på facebook och hade tydligen fått napp iform av (ännu) en stochkolmskille (hahahah jag måste vara fruktansvärt snygg) som tydligen visste att jag hade varit i turkiet nyligen, så jag blev fundersam över hur han visste det. då kom det fram att det var han jag hade lämnat fram min biljett till på arlanda, varav han hade kollat mitt namn, skrivit upp det och sedan kollat upp mig på facebook. nääämen, ännu ett psykfall att dras med? mehehhehe, kanske kan han fixa billigare resor? MENEEE SEES DÅ.

ne, men det var lite halvkomiskt endå, har nästintill blivit av med den första stockholmaren och så dyker det upp en till. undra ifall jag skickar ner Mrright till stockholm, om han kanske börjar ragga på mig då han också? LÄTT VÄRT ETT FÖRSÖK!





Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback