slut

känns som att det nyss var fredag och nu är helgen redan slut.. depp.
men jag har iaf något att längta till, på fredag blir det äääälsk!!!!!!!!
ska ner med mina två manliga anförvanter till göteborg och kolla när håkan spelar
sedan blir det självklart party och shopping också. en fullspäckad helg dvs!


Ikväll har jag varit duktig, har bakat hallonpaj, myst framför tvn med mamma och även skrivit
några uppgifter på filosofin +fixat en blogg. mycket duktigt!

funderar starkt på att gå och sova nu då jag börjar 08.00 NERE PÅ STAN imorn. tungt
detta innebär alltså att jag måste upp cirkus 15 min tidigare tuuuuuuuuuuuungt!!!
jävla ap skola som inte kan ha allt samlat på ett och samma ställe!




DET BLIR DEPP PÅ DET!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback