sundsvall

igår blev det utgång i svall. och det vart lyckat, dock lyckades jag bli lite väl full. slog ut halva min framtand men har ingen aning om hur eller vart det hände, helt plötsligt var den bara borta.. hm.. skumt

sedan blev jag nekad att komma in på krogen för vakten var så satans grinig och påstod att jag var för full, vilket jag faktiskt inte var + att jag inte hade sagt eller betett mig på nått konstigt sätt. han bara bestämde sig för att jävlas med mig tror jag.

men det gjorde inte allt för mycket, umgicks med en av de sötaste killar jag någonsin träffat, kändes kul att träffas då det var ett tag sedan sist. :)

ne.. nu ska jag klämma i mig nån macka och sen ska jag på bio!
ikväll blir det lugna gatan, ska vara hemma med mamma och äta räkor,kräftor och annat gott! eller ja.. får se hur bra det går att äta med cp tanden..

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback