torsdag

fortfarande inget svar.. :( sadface


idag har jag varit lika dum som jag är alla andra dagar, dvs sovit typ fyra timmar efter skolan = jag kommer inte kunna somna ikväll.. hmpf.

men lite dutti har jag också varit, har skrivit klart hela min svenska och börjat klottrat ihop hur jag och snoki ska gå tillväga med projektarbetet! =) nu ska jag slänga ihop en hallonpaj och sen slänga ner mig i soffan och kolla på satc, mys!

funderar på att skicka efter en adidas dress som är på rea, den är i ljusrosa och en sån har jag velat ha jätte länge.. dock börjar jag få dåligt samvete för att jag gör av med så mycket pengar, vet inte hur mycket jag har kvar utav min lön men misstänker att det är betydligt mycket mindre än vad jag vill.. tur jag får pengar av pappa snart :)


Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback