åååh

är verkligen på världens sämsta humör just nu!!!!!!!!!!!! är irriterad på precis allt, har lust att gå ner och skjuta alt slänga in min hund i väggen så att den dör för att den skäller just nu. jag hatar verkligen mina hundar, hatar! har erbjudit mig att ta med mig dom till vetrinären flera gånger och avlida dom men ne det får jag inte. vill verkligen att dom ska försvinna.

sen ska jag ner till birsta imorn och försöka få reda på hur jag ska göra med min jävla räkning på 1500kr som inte stämmer, med min tur får jag väl betala för den endå. (Y) sedan var jag och lämnade in min dator idag och ev så är nått jäkla moderkort eller vare va sönder så då måste jag köpa en ny dator.

sedan har jag sålt en volymaster på tradera, och efter det inte varit inne nått mer på sidan, sen loggar jag in i dag och ser att jag tydligen har en obetalt räkning på 21 kr som nu gått till inkasso så den kommer bli cirka 200 kr dyrare. ååååååååååååååå kan man bli på värre humör????????

sedan hjälper det inte att lillebror skriker som en idiot konstant och det går knappt att höra vad jag tänker, mitt rum är äckligt stökigt, mitt pass är borta, jag hittar inte pappren till provet vi har nästa vecka och jag hatar killar.


happyface

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Petter

Annars är det bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback