dålig

har varit dålig och inte uppdaterat på jätte länge..  iknow. men min dator har verkligen skaffat sig ett eget liv nu, det går inte ens att komma in i den utan den startas bara om gång på gång till man blir galen. och stationära datorn är så drygt jobbig att skriva på, och mammas dator är så liten så jag orkar inte. men nu sitter jag här iaf, ska söka lite information till min redovisning om håkan imorn :)

hela helgen har varit jobb som vanligt.. igår var verkligen mitt humör i botten vilket antagligen flera av kunderna märkte..:S anledningen var pga av att det var jätte mycket folk så det blev stressigt (vilket jag i vanliga fall inte har något problem med) men nu kom chefens kusin som inte kan någonting alls om hur vi jobbar, och skulle hjälpa till.. det blev verkligen kaos, alla mackorna blandades ihop så jätte många blev fel, han tappade mackor igolvet, la på fel grönsaker, var i vägen och gjorde mig galen! fy va jag ska klaga ikväll på personalmötet.. haha :p


imorn måste jag ner på stan och göra ett nytt pass.. har ju självklart lyckats tappa bort mitt:S övertalade iaf pappa att betala så där sparade jag in 400kr=) vilket kan behövas då telefonräkningen  snart ska betalas :( :( :(


uch va dålig jag är på att lägga upp bilder, men nu sitter jag iof inte på min dator så jag har inga att bjuda på ;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Angelica, om precis 20 dagar så åker vi!!! :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback