thailand baby!

ooh nu är det inte långt kvar!! lääängtar sönder! måste bara hinna packa, åka till elin en snabbis, umgås med figge en stund, skriva ut en massa papper, osvosovsv... men det löser sig..

idag & igår har jag varit sjukt duktig. gick i skolan i torsdags, sedan var jag på bibblo och pluggade, var ner på stan och var mindre duktig då jag inte kunde hålla i pengarna och handlade lite onödiga saker som jag inte kommer använda.. sedan jobbade jag till halvnio, gick hem, tok pluggade samhälle tills halv ett inatt, klev upp sjuimorse trots att vi har sovmorgon till 10, gick tillskolan, skrev samhällsprovet som gick hur bra som helst, hade lektion, sedan fick jag springa ner på stan och jobbade fram tills fyra. mkt dutti!!!!


tänkte passa på att tacka elin som äntligen vågar uttrycka sina känslor för mig i text, och ja.. du är rätt snygg du med! (Y)



om några dagar är jag inte såhär blek längre ;D



Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback