trött

är så galet less på vardagen just nu, eller hur för tillfället mina rutiner ser ut.. skola,plugga,sova och sen jobba hela helgerna. iof är det kul när lönen kommer (som den här månaden enbart kommer gå till reparationskostnader för dator och mobil + mobilräkningen) och nästa lön som atangligen kommer gå till en ny dator :( menmen.. pengar är det iaf.
dock är jag efter 4 helgers jobbande både fredag och lördag rätt less på att försöka vara trevlig mot onyktra människor, städa upp efter dem och sedan åka hem klockan fyra-halv fem på morgonen. skönt att det snart är thailand!!!!

idag har inte heller varit någon bra dag, mådde dåligt redan igår kväll och gick och la mig nio, vaknade imorse med feber och ont i halsen..:( får hoppas att jag blir frisk innan thai! på tal om det.. ska ju sy upp min klänning där, och självklart har jag inte kunnat bestämma mig än.. har hittat ännu fler modeller som var fina. åååh. vet inte hur jag ska kunna bestämma mig,jag är så velig! :P



tyckte faktiskt den var finare i vitt än i rosa som är på bilden nedanför.. hm ..:)





tycker den här från betsey johansson är galet fin, men kanske inte riktigt "balig" ?



dålig bild men tycker den ser väldigt fin ut, dock så ska den vara i rosa och inte svart.. =)



åååh. nu känns valet ännu svårare :(

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sofie

men ååååh.. mmin klänning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback