äntligen..

har illamåendet och huvudvärken börjat släppa.. dock inte ångesten!!
känns som att jag sa och gjorde så sjukt mycket dumt igår, och det jobbigaste är att jag inte kommer ihåg
vad jag har sagt. blir galen :S

och självklart lyckades jag ju luska fram en viss persons mobilnummer, som jag sedan tidigare raderat för att undvika att smsa eller ringa honom i fyllan. men det gick ju inte igår, utan hade skickat minst 10 sms, varav det knappt gick att tyda ett enda och ringt honom som en jävla galning. det värsta var att han var nykter igår... ååååååååååh det är så jävla pinsamt! :(


nu ska jag, ligga och ha lite mer ångest över gårdagen och även morgondagen då jag,sof,linnet och elon ska ha dansuppvisning på estetisk verksamhet... hahahahha jag kommer dö :p hoppas att hon är snäll och ger oss g bara ;p


gnatt ^^

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback