beslutsångest

jag kan verkligen aldrig bestämma mig om hur min balklänning ska se ut.. som jag nämnt tidigare. därför är det nog tur att jag börjat spana så pass mycket innan balen för annars skulle jag fått panik.. har varit inne på den som är med i dior reklamen länge men med en annan överdel.. men nu har jag ramlat in på en Betsey johnson klänning.. ååh beslutsångest.

för tillfället så lutar det alltså åt antingen den här;


fast inte i den grönfärgen utan i samma rosa färg som dior klänningen!


denna rosa klänning fast någon cm längre + att överdelen ska se ut som på den gröna klänningen
och sen vill jag ha en jätte stor rosa rosett på baksidan typ vid svanken..


hmpppf va svårt!!!

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback