bra och dålig nyhet

har varit duktig nu och skrivit snart halva psfet.. gick enklare än vad jag trodde, dock har jag iof bara gjort dom lättare punkterna än.. men nu behöver jag iaf inte känna mig lika stressad över det då jag fick veta att det är nu på söndag som det ska vara inne.. jag har hela tiden trott att det var igår som det skulle in :p

dock fick jag veta att vi har två stycken religonsuppgifter den här veckan.. och jag har inte börjat med någon utav dom.. bra jobbat.

tror jag ska trösta mig med lite, te. . och andra avenyn. fan jag vill bara se klart alla avsnitten nångång, skitjobbigt nu när jag ligger varje natt och nöter till halv tre :P men det är så spännande hela tide så jag kan inte sluta!

måste nog göra en skinkmacka också.. vi har så goda mackor hemma just nu;D och måste passa på att trycka i mig mackor ikväll, för imorn börjar min nya diet , måste ju komma iform inför thailand.. och då blir det inga fler mackor..:P


Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback