dan före.. skolan

imorn börjar skolan igen, fattar inte vart lovet har tagit vägen.. har sovit och deppat bort det mesta av de. illa!
och inte har jag hunnit plugga någonting heller, ännu värre!

men trots detta känner jag mig på bra humör, vilket jag trodde var omöjligt för en vecka sedan,. känns som att det här kommer bli en galet kul och bra vår, har så mycket roligt framför mig, alla studentfester osv!

ikväll ska jag städa upp på mitt rum och sedan åka hem till min bästa killkompis för att nöta film,käka godis och skvallra.. haha, tur att han orkar lyssna på allt mitt babbel hela tiden, vet inte vad jag skulle gjort annars :)


nu ska jag tanka lite andra avenyn avsnitt som jag fortfarande inte hunnit se, byeeee :)



jag och manne på nyår!;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback