döden

minst inte sist jag var såhär bakis..
mår verkligen skit! allt är pappas fel som bjöd mig på så galet mycket drinkar :p

skäms så sjukt mycket för igår, vet inte riktigt vad det är jag skäms över för jag kommer inte ihåg nånting nästan. känns så jävla illa! vet vem jag gick med från krogen men kommer inte ihåg vad vi pratade om, när vi sa hejdå, vart jag tog vägen då, hur jag hamnade på mini,vad jag gjorde där, helt svart :S fy va jag hatar när det blir såhär

och det blev inte bättre efter mini, uch va ångest jag har  :( har aldrig skämt ut mig så galet mycket förut känns det som
näe.. nu ska jag försöka göra fika, sen nöta andra avenyn hela dan och tycka riktigt synd om mig själv.. haha :P

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback