duutti

har varit någorlunda duktig endå idag med tanke på att jag inte klev uppför än vid tre..
har städat hela mitt rum + alla garderober och rensat lite bland mina jeans. Så nu är det hur fint
som helst här, man kan nästan tro att det är sanna som bor här och inte jag ;) haha :)

nu så blir det pluuuuuuugg hela kvällen.. för alla inlägg jag har skrivit i helgen om att jag ska sätta mig och plugga..
det har inte riktigt blivit så.. därför har jag en hel hög med plugg att ta itu med nu :( uch.


40 dagar kvar till THAILAND! PEEEEPPAA!!


Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

man blir ju som man umgås, äntligen har jag kanske smittat av lite av min städnoja på dig ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback