fredag

Har haft det jätte skönt idag, vi hade bara en lektion och den gjorde jag hemma ifrån datorn:p eller.. jag sov, men sa till läraren att jag skulle plugga hemma;p

sedan vid halv fyra var jag på helkroppsmassage.. galet sjukt jäkla skönt!!! har aldrig varit med om något så härlig, dyrt vare men värt varenda krona :p ska dit nästa vecka igen men då på nån akupunktur eller hur det stavas som skulle göra så att man blev avstressad och avslappnad.. låter bra :)


ikväll har jag varit barnvakt och lekt med min lillebror, hur söt som helst.. dock är han inte så söt för tillfället då han vägrar sova.. :p tur att jag har en lillebror till som kan hoppa in och passa honom en stund medans jag svullar lite chips och kollar på en film :)

imorn ska jag försöka röja mitt rum och även plugga endel!

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback