ganska duktig...

har snart skrivit klart uppsatsen på internationella relationer, skönt att snart kunna bocka av iaf en sak från den alldeles för långa listan med prov och läxor att göra! Dock tror jag inte att jag orkar skriva klart allting ikväll, känner att ögonen börjar bli en aning för tunga.. så det blir sängen för min del nu! får skriva klart imorgon och sedan börja på antingen svenskan, eller filosofin,eller samhällskunskapen, eller religonen, eller aaaaaaaaaaaaaaaa va sjukt mycket vi har att göra. får försöka prioritera det som ska vara inne först.. därför blir det att skriva klart uppsatsen, och börja med svenskan för om jag inte minns fel ska svenskan in på söndag?


jaja. blev mycket pluggprat/tjat nu, men det är ju faktiskt bara en endaste pluttig liten termin kvar, sen är det över :D underbart! då vill jag härifrån så fort som möjligt.. har redan mina små planer, men dom behåller jag för mig själv än så länge! ;p

gnatt!!

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback