homee

fredag idag och jag ligger hemma i sängen.. än så länge iaf,börjar jobba 21 fram tills 05 (om jag har tur.. annars blir vi nog kvar till 05.30-06.00.. beror på hur mycket ni grisar när ni är där och käkar!:P)

var (som vanligt..) hos doktorn imorse vid åtta och tog en massa jävla prover. börjar bli så sjukligt less på allt som har med sjukhus och doktorer att göra nu känner jag.. men känner mig grymt stolt som blivit så duktig på att ta alla prover, för ett år sedan klarade jag knappt av att ta stick i fingret utan att mamma var med och höll  mig i handen, nu får jag ta en massa prover i armen nästintill en gång i månaden så känner att jag börjar bli van.. mkt dutti :)

dock så gick det inte så bra imorse, kände mig jätte yr och illamående redan då jag kom dit och när jag sen kommit hem föll jag ihop framför mamma på golvet och svimmade och sedan kräktes jag. antageligen fick jag väl bara ett blodsockerfall eller nått.. men mamma tyckte det var bäst att jag stannde hemma från skolan, inga protester från min sida direkt :p

nu ska jag slänga ihop lite fika och ev försöka plugga =)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback