I don´t care if it´s wrong or right, Gamble hard and just shine some light

tror faktiskt inte jag orkar börja med svenskan, känner att jag varit nog duktig idag.. gjorde klart det där sista på filosofin endå! Så det enda jag har kvar är att plugga inför provet, men jag måste fråga honom vart jag tankar programmet för just nu funkar det inte..


ska gå upp i sängen och kolla på andra avenyn och försöka få ut en speciell person ur min hjärna. att man kan vara så arg på en person och samtidigt hela tiden sitta och hoppas på att denna ska höra av sig.. ingen logik alls :S


What is life when you can´t take twos
Both the good shit and the blues

But what about the tomorrow
I don´t really wanna know
About all the cares and the sorrow
I ain´t gonna let it show

Though life is ruff and the road is tuff
You can seize the day
You´re single now well then so am I
So let´s seize the day
Boy lose your blues and just laugh at life
And then seize the day
Cause you only live once

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback