jobbat :)

har varit dålig på att uppdatera men jag har jobbat både igår och idag så har inte riktigt hittat tid!:p
igår hade vi "smyg öppning" för vissa inbjudna, vilket gick jätte bra även fast jag inte riktigt kände mig 100% på allt..
sen idag jobbade jag från 16 till 22, fick in lite mer rutin, även fast det blev sjukt stressig ibland!

sedan är det inte de lättaste att veta vilken dressing man ska rekommendera tiill alla olika pålägg och lära sig vad alla olika bröd heter och ser ut.. men antar att det blir något man lär sig eftersom :)

vi verkar iaf vara bra personal och tror vi kommer få bra sammanhållning :) jobbar nu på lördag från 17-04 och sedan på söndag från 11-21.. så jag kommer vara hyffsat död sista timmarna på söndag! :p sedan nästa helg jobbar jag både fredag och lördag från 21-04.. lika bra att gå ut hårt!;p



mmmmmm snart kommer jag vara sådär brun igen:) minus gipset;p





känner att jag börjar bli på mycket bättre humör än vad jag varit den senaste tiden.. har börjat käka min hjärtmedicin och märker redan skillnad, gör inte alls lika ont i hjärtat och man känner inte av dubbelslagen lika tydligt som förut, dock är det ju en massa biverkningar av den.. som att jag blir ännu mer trött och dessutom tar blodcirkulationen lite stryk så händerna och fötterna är iskalla. men det kan jag stå ut med så länge jag slipper hjärtproblemen :)

vet inte varför men jag känner mig verkligen på jätte bra humör, även fast jag har en massa plugg, och annat gnat framför mig.. =)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback