Lista 2008






Gjorde samma lista förra året vid den här tiden.. var rätt kul att jämföra.. :p här är förra årets lista! http://solimre.blogg.se/2008/february/lista-2007.html#comment

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort? bröt handen?
2. höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några:p
3. blev någon/några av dina vänner förä
ldrar i år? nope
4. dog någon som stod dig nära?
Nej
5. vilka länder besökte du?
spanien och turkiet
6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? kärlek
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 16 april, 16 juli, vemdalen resan i mars
8. vad var din största framgång 2008?
tog körkortet, fick ett jobb
9. största misstaget?
pluggade för lite, lyckades inte släppa mr.right
10. har du varit sjuk eller skadat dig? bröt handen, gjorde illa ryggen och slet upp muskelfäste i knät:p
11. bästa köpet? skor?
12. vad spenderade du mest pengar på? kläder,skor,alkohol, resor
13. gjorde någonting dig riktigt glad? min familj, mina vänner, pengar på kontot och körkort, håkans konserter
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? massa 90-tal, infinity08, jobb, hela håkan skivan
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare
16. vad önskar du att du gjort mer?
tränat, pluggat
17. vad önskar du att du gjort mindre? festat, deppat
18. hur tillbringade du julen? med min familj
19. blev du kär i år? typ?
20. hur många one night stands? eh.. tre?
21. favoritprogram på TV? dh, grays anatomi, gossip girl,
22. bästa boken du läste i år? vet inte vad den heter :)
23. största musikaliska upptäckten? hm, hoffmaestro kanske?
24. något du önskade dig och fick? körkort, jobb, resor
25. något du önskade dig men inte fick? christian louboutin skor
26. vad gjorde du på din födelsedag 2008? middag med tjejerna, sen fest hemma hos mig,sen krogen :)
27. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? bättre betyg, mer kärlek
28. hur skulle du beskriva din stil år 2008?  mjukisar  ena dagen, klänning andra dagen, jeans tredje dagen
29. vad fick dig att må bra? mamma,dennis, mina närmsta vänner, när allt gick som jag ville, bra utekvällar,hh konserterna
30. vilken kändis var du mest sugen på? Håkan hellström
31. vem saknade du? vet inte, mrright kanske?
32. de bästa nya människorna du träffade? vet inte:p
















Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback