make my day

min lillebror måste utan tvekan vara den sötaste ungen i världen, och han får mig alltid att bli glad även när jag verkligen känner mig nere;p nu är han sjukling och har 40 graders feber, men det hindrar inte honom (och mig) från att busa



hahahhahahhahahha är det bara jag som har sjuk humor eller är den här bilden sjukt fulsöt? ;p



idag var jag på "möte" som jag är en gång iveckan.. pratade en massa idag om saker som jag försökt förträngt och det blev väldigt jobbigt vissa stunder, men det känns ändå skönt efter att jag har varit där och pratat om allting, för det är trotts allt saker jag haft inom mig under så sjukt lång tid och inte pratat med någon om.. så antar att det är bra att få ur sig endel. ska dit nästa torsdag och fortsätta prata.

ligger och försöker plugga nu, men det går inte alls bra. kommer dock kännas skönt imorn när jag gjort mina två prov, då har jag iaf det avklarat.. sedan ringde dom från jobbet så jag ska jobba från 3 till 7 imorn, mest bara testa och se hur allt funkar.. men känns kul endå att få komma igång :)



nu ska jag fortsätta plugga;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hahahah sötdennis!!!!!1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback