måndag

uch, känner mig fortfarande bakis och seg som bara den.. bilr nog nyktert iaf en helg framöver nu! :p
dansen imorse gick bra, bättre än förväntat med tanke på att vi knappt tränat något! känns skönt att ha det avklarat nu, hoppas verkligen vi får godkännt.. men det tror jag nog :)

sitter på textkommunicationen nu, men ska nog gå hem.. nöta lite andra avenyn före maten och sen plugga som ett tok.. har hyffsat mycket att göra! får försöka tänka på allt roligt jag har framför mig, annars skulle jag nog aldrig orka!

mmmmm längtar söndet till thailand!!! <3 det jag ser mest fram emot är faktiskt inte själva solningen, utan att handla maaaassor med kläder! ska rita upp hur min balklänning ska se ut också så att jag kan lämna in det till en skräddare där nere.. oooh inte långt kvar nu =)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback