nytt schema..

vi har fått nytt schema som börjar gälla frånoch med nästa vecka.. och jäklar va jobbigt det kommer bli!!!
hitills har vi haft världens slappaste schema, men nu går vi helt plöstligt till 3-4 varje dag!!! hemskt.

dock ska jag inte klaga så mycket för jämfört med elin är mitt schema inte speciellt jobbigt, uch :S
tack och lov har jag iaf 3 sovmorgonar i veckan, mycket behövligt! och på onsdagar har jag 4 timmars hål.. ska försöka göra det till pluggdagar och få så mycket som möjligt gjort under dom timmarna.. får se hur det går:p men det vore skönt om jag klarade det så slipper jag plugga så mycket på kvällarna och nätterna!

nästa vecka blir iaf en mjukstart för vi har varken några lektioner i religon,svenska eller textkommunication.. vilket innebär att på onsdag har jag bara en lektion och torsdag och fredag är jag ledig!!! underbart!!! :D



näe.. nuska jag fortsätta plugga filosofi :p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback