off

vet att det har varit kass uppdatering men har jobbat rätt mycket + att datorn har levt sitt egna liv och vägrat fungera så..=)

i fredags var jag och mamma och shoppade i svall, och sedan fick vi båda varsin sminkning på make up store, och självklart blev det massor med smink som inhandlades :) tur att jag hade mamma med mig som kunde betala det som blev utöver presentkortet för annars hade jag varit hel pank ett tag framöver.. men känns skönt nu med massor av nytt smink + en massa bra tips :)



sedan blev det utgång på kvällen.. ingenting alls att hurra för som vanligt och lördagen degade jag bara fram tills att jag började jobba kl 19. var inte hemma från jobbet förän 5 på morgonen och sen började jag igen 12 och jobbade fram tills 9.. rätt jobbigt men alltid bra med pengar :)

nu ska jag försöka plugga ikapp mig lite.. känner att jag har en hel hög som väntar och som borde ha gjorts för länge sedan.. menmen :p


Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback