off

har varit skit dålig på att uppdatera men.. jag har haft annat för mig, eller?
nja, kanske inte direkt.. men har inte varit på blogg humör, har inte varit på bra humör alls faktiskt pga av en speciell person som verkligen alltid lyckas göra mig besviken. Fattar inte att jag lät det hända, menmen.. nytt år och nya tag eller nått:p

Snabbt om nyår så kan jag säga att det var totalt värdelöst, utan tvekan sämsta nyår, dock var efterfesten hemma hos min barndoms kompis ganska trevlig, kan iof bero på att jag hällde i mig en vinflaska och några cider på alldeles för kort tid och sen steg humöret i topp!

Efter nyår har jag mest varit hemma och deppat pga av den där dumma personen som verkligen förstört mitt humör totalt! älsklingstjejerna sanna och elin kom och höll mig sällskap i torsdags så då passade jag på att bjuda dom på mat och så nötte vi satc filmen. Kändes skönt att få prata av mig och självklart steg mitt humör för första gången på flera dagar. bästa tjejer! 

I fredags kände jag att jag behövde komma bort ifrån allting hemma, så jag bokade en biljett och åkte ner till uppsala, vilket jag inte ångrar ett dugg! Har fått tankarna på helt andra saker även fast jag skickade en del gnäll sms till elin första natten.. men nu känns allt bra och idag ska jag in till stockholm och shoppa hela dagen=)

Vet inte om jag åker hem ikväll eller tar tåget imorn, vi får se, helst skulle jag vilja stanna här betydligt mycket längre, allt är så mycket roligare här, mycket mer fart och omväxling jämfört med hemma. men jag kan inte förneka att jag saknar mamma och dennis :)


btw, "taaack" calle för att du ändrade hela min 2008 lista, orkar inte ändra tillbaka den just nu.. (Y)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback