osäker

ååååh.. det kliar verkligen i fingrarna nu, vill verkligen klicka hem ett par älsklingsskor, nu är de på rea + 20% extra rabatt den här veckan.. men priset ligger ändå på nästan 3000.. dock "billigt" för ett par louboution.. fast jag är osäker på hur mycket frakten kommer kosta från net a porter.. har hört att den är jäkligt dyr.. hm :S

vet inte hur jag ska göra.. lust att bara trycka på "buy" nu på en gång innan jag hinner ångra mig.. dock så ska jag iof snart till thailand och vill gärna ha med mig mycket pengar då, ochsen fick jag världens jävla telefonräkning idag.. 1500 kr påstår dom att jag ska betala, helt sjukt!!! :S

men endå.. vill ju verkligen! ;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback