peppaa

idag hade jag tänkt hinna med en massa saker.. men jag har inte hunnit med någonting alls av det.
var med christer och dick till birsta och hittade en likadan adidas tröja som jag fick i julklapp fast blå så den handlade jag.. var trotsallt halva priset :)

sen använde jag upp mitt presentkort på kicks, blev lite nagellack från dior och opi.. ska se om det funkar bättre än budgetvarianterna men det tvivlar jag på:p en consealer (stavning) från kanebo och lite puder och annat kravs.. alltid roligare att handla när det inte "försvinner" några pengar från kortet utan man bara lämnar fram presentkortet :)


nu har jag precis tryckt i mig världens godaste pasta från amenta och ligger och funderar på vad jag ska göra ikväll.. ska jag vara duktiga angelica och plugga på allt det super viktiga jag har att göra eller dåliga angelica och festa? kääänner mig galet peppad inför det ena.. men vet ju hur störd jag blir när jag dricker så kanske lika bra att hålla mig hemma :p

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback