skönt!

idag har varit en skön dag, vi hade bara en lektion imorse och då skulle vi vara nere på konsthallen.. jag somnade inte för än vid tre inatt så lyckades inte ta mig ur sängen.. känns inte direkt som att jag missade något! :P

sedan var jag en sväng på skolan och gjorde en sak som jag var väldigt nervös över men när jag gick därifrån kändes det som att en stor sten hade försvunnit från min mage!

nu på eftermiddagen har jag varit väldigt duktig, gjort klart hela internationella relationer uppgiften och även äntligen alla frågor på filosofin! uch va drygt det var.. :S dock har jag en del grejer kvar innan jag kan avsluta kursen.. men det får nog ev bli imorn som jag tar tag i det :p

nu ska jag nog göra lite te och börja lite smått med svenska psfet.. grymt mycket att plugga nu, är glad att jag har så pass mycket ork så att jag klarar av att plugga bara!

imorn ska jag och mamma ev ner till sundsvall och gå en såndär smink kurs på make up store.. kan bara inte bestämma mig om jag ska välja vardagssminkning eller fest.. får se :) kul ska det bli iaf, speciellt efterråt när man får välja produkter därifrån för 500 kr! perfekt då mycket av mitt smink börjar ta slut =)



världens bästa <3

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback