studentfest



taggar som satan inför studentfesten ikväll.. tror det kommer bli hur kul som helst,speciellt då vi ska vara alla tjejer i klassen innan och förfesta..=) måste bara komma ihåg att åka på ica och handla chips och annat gott.. hoppas alla andra tar med sig också så jag får äta mycket själv.. hahah. tänkte försökta se ut som på bilden ovan ikväll.. dock blir det nog något mer i stil med bilden nedanför.. haha:p




haha=) hoppas verkligen att jobbet har nattöppet ikväll, isf ska jag gå dit efter krogen stänger och tigga åt mig kakor och varm choklad att ha när jag går hem :) kommer bli hyffsat kämpigt att kliva upp imorn! tur att jag har sovmorgon till tio och sen bara en lektion :)


Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback