tågresa

sitter på tåget nu och är på väg hem.. har insett att jag faktiskt gillar att åka tåg, har ju blivit en hel del tågåkande de senaste månaderna.. det bästa är att man får så mycket gjort, jag har varit ap duktig och snart skrivit klart filosofifrågorna! det enda pluggandet jag har uträttat under hela lovet.. :p men finns inte så mycket annat att göra på ett tåg så då passar det bra med lite tråkigt plugg.

Är verkligen så glad att jag åkte ner, behövde ett miljöombyte och jag har insett nu hur himla mycket jag snöade in mig på en viss person, heeelt i onödan! jag visste ju redan från början att det aldrig skulle kunna bli något hållbart, vi hade inget att bygga på eftersom vi faktiskt är väldigt olika på många sätt, jag är på en punkt i livet och han på en helt annan.

Antar att jag bara blev så paff över hans beteende så jag lurade i mig själv en massa saker som jag brukar vara så duktig på att göra. När han kröp för mig så var jag ju faktiskt inte intresserad, det var bara när han dissade som jag fick upp intresset igen. meeen, det håller till en viss gräns, sen tröttnar jag på dissande också. och den punkten är överskriden för länge sedan! nyyyyaaa tag nu!! :)

här nere i u-sala kändes allt ap bra och mitt humör har verkligen varit på topp idag då flygplatskillens mamma stjusade in mig till stockholm så jag fick en hel dags shopping!

fanns hur mycket som helst på rea så jag fick verkligen försöka hålla fingrarna i styr för att inte bränna exakt alla pengarna:p men handlade iaf ett par nya jeans som var jätte fina, tycker det är så svårt att hitta jeans som sitter riktigt bra men tror faktiskt jag lyckades den här gången! sedan hittade jag ett par chinosaktiga byxor på zara, ett par bruna pumps,linne,underkläder, hm.. var nog allt :)

nu längtar jag hem tilll mamma och lillebror, mamma har fixat tacos åt mig som jag ska käka när jag kommer hem, har inte hunnit ätit nått annat än en macka idag, slarv:S men det blir de ändring på nu när jag kommer hem till mamma , mehe :)



snokie och jag på juldan :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback