tisdag

uch, idag fick jag kliva upp tidigt även fast jag har sovmorgon.. var på sjukhuset och tog twinrix så att jag inte blir sjuk när vi åker till thailand ^^.  är så jäkla trött för jag har knappt sovit något inatt, har minst vaknat 5-6 gånger och trott att jag är på jobbet och typ börjat rulla kudden som en macka och försökt lägga på grönsaker, sen har jag märkt att jag är hemma i mitt rum och somnat om.. hahahha snacka om arbetsskada redan! :P

har lång dag i skolan idag, sen skulle jag behöva ta mig ner på stan och köpa ett par rosa strumpbyxor tills på onsdag (studentfesten) och även en ny mascara. får se om jag orkar.. =)

läste på snokies blogg att det bara är 20 (!!!!!!) veckor kvar till studenten, helt sinnessjukt va snabbt tiden går! längtar som en galning samtidigt som det känns sjukt knäppt att klassen kommer splittras och vi aldrig mer kommer sitta på samhällslektionerna och göra allt annat förutom att plugga... men det är så mycket roligt som kommer hända fram till studenten :) har redan börjat fundera en hel del på vad jag ska önska mig för studentpresenter.. kan man önska sig ett par skor tror ni? :P



Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback