torsdag

idag slutade jag redan vid tolv så hade planerat in att hinna plugga en massa.. men självklart gick inte det eftersom jag var så trött och slut som vanligt.. även fast jag sovit 11 timmar inatt. så fick vila och sedan var jag hos doktorn och gjorde nytt ekg test och tog lite prover. Vid varannan inandning jag tar så slår hjärtat dubbelslag, och precis efter att hjärtat har slagit ett extra slag så "stannar" det i lite mindre än en halv sekund för att återhämta sig. lite halvläskigt!

 Sedan fick jag nån hjärtmedicin som jag ska käka i två veckor för att se om smärtan i hjärtat och tröttheten försvinner, annars skulle jag antingen få högre dos eller någon annan medicin. hoppas på att den här funkar så jag slipper få ännu högre dos.

nu ska jag försöka plugga lite samhällskunkskap och sen baka en kladdkaka :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback