trött

är galet trött och seg nu.. men måste endå sätta mig och försöka få lite plugg gjort, fast jag ska försöka att lägga mig kring elva nångång endå.. kommer bli lååång dag/kväll/natt imorn :p

var och handlade lite småsaker på stan idag, bla rosa strumpbyxor tills imorn, en ny mascara, underkläder, och några nya ögonskuggor och ögonskuggs penslar.. så kul att förnya sminket =)

har (redan..) börjat kika på vad jag ska önska mig i studentpresent, tycker att kyssjohanna har massvis med fina halsband och armband :) sedan ska jag nog önska mig en lite dyrare klocka som jag ska kunna använda resten av livet, har kikat lite på mrs h men tycker inte det har kommit in så mycket än.. ;p

fastnade för det här halsbandet som det står först på framsidan "jag älskar dig" på franska och sen inuti står det "min skatt" också det på franska. Swarowskikristallen runt texten inuti berlocken lyser igenom texten på framsidan. Kostar 1798:- dock kanske det är något man mer önskar sig av sin pojkvän eller nått.. men fin var den iaf ;p



gillade det här armbandet också, fanns så man kunde ha texten "What Doesn´t Kill You Makes You Stronger", vilket jag nog hade valt isf. men den var lite väl dyr.. 625 kr kostar den :p


Har kikat på det här armbandet från disney couture rätt länge nu, tycker den är så fin med texten "Think of a Wonderful Thought", finns i rosa med. 495:-



Änglaarmband med texten "Angels are watching over you when times are good or stressed. Their wings wrap gently around you, whispering you are loved and blessed." hur fint som helst :) kostar 245:-


Trefärgat armband med texten "Seize the day and make the most of your life" kostar 225:-  :)



silver armband med texten "imagine". kostar  bara 135kr =)





silver armband med texten "Love as though you have never been hurt before" såå fint=) 160:-


huuur jäkla fint armband som helst!! dock tycker jag det är lite väl dyrt för ett vanligt skinnarmband.. fast iof kanske det är skinnet som kostar :p står iaf "A life spent loving is a life well spent" och kostar 495:-



det här var bara armband.. har hittat maassvis med halsband också som jag vill ha därifrån, sjukt mycket fint har dom :) fanns en massa snygga karma armband till elon;) jag tror ju inte på sånt så dumt att önska sig då,även fast dom var fina;p

bara 20 veckor kvar nu.. cant waaait!

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elon

ooooh! du får visa sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback